Hej, trenutno ti lahko na strani ponagaja kakšen škrat - we are doing our best :)

FAQ

Imaš kakršnakoli vprašanja? Imamo na tone odgovorov! Vprašaj glede naročila, te zanima kakšna posebna specifika izdelka, ali pa samo ne veš, kaj kupiti babici za darilo… Pokličeš nas lahko na 040 511 451, ali nam piši na info@smileconceptstore.si. Obljubimo, da smo prijazni.

Kako postanem uporabnik spletne trgovine s konceptom Smile?

Peprosto in varno! Našo spletno stran lahko uporabljaš brez predhodne registracije. Vedi pa, da ti registrcija ponuja nekatere ugodnosti, kot so hitrejše izbiranje in oddajanje naročil. Lahko preverjaš tudi stanje naročila in svoje predhodne nakupe.

Ne skrbi, registracija ti bo vzela le dobro minutko, je popolnoma preprosta in brezplačna. Z registracijo boš prejel/a uporabniško ime in geslo. Tvoje uporabniško ime bo elektronski naslov, ki ga boš vpisal/a, geslo pa boš izbral/a sama. Dobro si ju zapolni, saj jih boš uporabljal/a pri vseh nadaljnjih nakupih. Tvoji podatki bodo pri nas na varnem, saj vestno upoštevamo varstvo osebnih podatkov in sledimo prodajni politiki. Povezavo za registracijo najdeš v zgornjem desnem kotu spletne strani.

Kako lahko izbrane izdelke plačam?

Pripravili smo kar nekaj možnosti, med katerimi lahko izbereš tisto, ki ti najbolj ustreza:

  • plačaš lahko po povzetju – z gotovino GLS dostavljavcu ali poštarju Pošte Slovenia, ki ti je prinesel paket
  • plačaš lahko po predračunu (UPN nalog) na račun našega podjetja
  • na spletni strani plačaš s kreditno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro)
  • izdelke lahko prek spleta naročiš in jih prevzameš v naši trgovini na Mestnem trgu 6 v Ljubljani, kjer račun poravnaš z gotovino ali plačilno kartico (Mastercard, Visa, BA Maestro)

Kdaj in kako prejmem račun?

Račun bo priložen paketu. V kolikor si izbrala storitev “Pošlji kot darilo“, ti bomo račun poslali na mail, tako da ga prejemnik darila ne bo prejel v paketu.

Lahko izbrano prevzamem v trgovini?

Seveda! Več kot veseli bomo tvojega obiska. Smile, trgovino s konceptom najdeš v Ljubljani na Mestnem trgu 6. Obišči nas in privarčuj stroške pošiljanja.

Ups! Pozabila sem uporabniško ime in geslo.

Na vrhu strani poišči povezavo za registracijo, vpiši svoj elektronski naslov in izberi ‘Pošljite mi geslo’.

Je vaša spletna stran varna?

Ja! Kjerkoli te prosimo za tvoje podatke uporabljamo varno vtičnico (SSL) za šifriranje podatkov. Dokazilo o tem, da dosegamo mednarodne standarde bonitetne odličnosti in spadamo med najbolj zanesljive slovenske poslovne subjekte potrjuje tudi pridobljen Certifikat zlate odločnosti.

Moj paket še vedno ni prispel. Kaj naj naredim?

V času delovnih ur nas pokliči nas 040 511 451 ali nam piši na info@smileconceptstore.si. Z veseljem bomo razvozlali, kje se je zapletlo in poskrbeli, da bodo izdelki kmalu pri tebi.

Izdelek, ki sem ga izbral/a mi ni všeč. Ga lahko vrnem?

Seveda si želimo, da bi vse v paketu narisalo nasmeh na tvojem obrazu. Če temu ni tako preveri zavihek vračila in menjave.

Vračila in menjave

Če si se glede izbora izdelkov premislila, sledi naslednjim navodilom, vendar pa te moramo opozoriti, da stroškov pošiljanja ne vračamo:

  • Najkasneje v štirinajstih dneh nam piši na info@smileconceptstore.si, saj moramo vsa vračila najprej odobriti. Neodobrena vračila bomo žal morali zavrniti.
  • Če te ne obvestimo drugače, v roku štirinajstih dni odobrene izdelke vrni na naslov: Trgovina Smile, Mestni trg 6, 1000 Ljubljana. Stroškov vračila ne krijemo.
  • Vrnjeni izdelki naj bodo nespremenjeni in nepoškodovani. Izjema so napake in poškodbe, ki niso tvoja krivda.
  • Ob vračilu izdelkov dodaj tudi račun, osebne podatke in TRR na katerega želiš prejeti vračilo kupnine. V primeru, da je bil nakup opravljen z darilnim bonom, je takšno tudi vračilo. Vračilo kupnine lahko pričakuješ v najkasneje štirinajstih dneh po vračilu izdelkov.
  • Če si pri plačilu uporabila promocijsko kodo ali kodo za popust, ta sredstva štejejo kot popust in jih ne vračamo. Na TRR se vrne le plačani znesek, sporočimo pa ti novo promocijsko kodo ali kodo za popust.

Je izdelek poškodovan?

Če je izdelek kakorkoli poškodovan nam piši na  info@smileconceptstore.si  ali v odpiralnem času pokliči v trgovinico na 040 511 451. Zaupaj nam številko naročila, za kateri izdelek gre in kaj je z njim narobe. Morda bomo stvar uredili tako, da poškodovanega izdelka ne bo potrebno pošiljati nazaj. Lahko se zgodi, da te bomo prosili za fotografije nastale poškodbe.

V tvojih rokah so sedaj čudoviti izdelki, zato lepo skrbi za njih. Izdelkov, ki so se poškodovali zaradi malomarnosti ali neprevidnosti ne bomo menjali.

Dodatna pojasnila in informacije najdeš v razdelku Pogoji poslovanja.

Odgovornost za napake in poškodbe na izdelku, ki so se zgodile še preden je izdelek prišel v tvoje roke, prevzema Smile, trgovina s konceptom. Odgovarjamo tudi za tiste napake, ki so nastale šele po tem, ko si že prevzela izdelek, če so posledica predhodnega vzroka. Neznatnih napak ne bomo upoštevali.

Select your currency
0
0
Vaša košarica
Vaša košarica je praznaNazaj v trgovino
Izračunaj poštnino